Prijava
Kdo je z nami
Trenutno forum pregleduje 1 uporabnik :: 0 registriranih, 0 skritih in 1 gost Noben
Največ obiskovalcev na forumu je bilo: 17, dne Ned Dec 19, 2010 4:00 pm
Latest topics
Lenovo s hibridom tabličnega in prenosnega računalnika
Sob Jan 08, 2011 3:15 pm by Admin
Kitajski računalniški proizvajalec Lenovo je v okviru mednarodnega sejma zabavne elektronike (CES), ki te dni poteka v Las Vegasu, predstavil osebni računalnik …
Comments: 0
QR koda
Stran 1 od 1
QR koda
QR koda je v dvodimenzionalna vrsta črtne kode, ki vsebuje informacije in katere raba je na japonskem zelo razširjena. QR kodo zajamemo z kamero mobilnega telefona in že si lahko ogledamo različne informacije o storitvi ali artiklu.
Bliskovit razvoj mobilne tehnologije nam danes ne omogoča le klicanja in pošiljanja SMS sporočil, temveč mnogo več kot to. Telefoni so postali multimedijske naprave, ki omogočajo poslušanje glasbe, fotografiranje, brskanje po spletu, prebiranje emailov in še in še.
Z nakupom Blackberry-a sem pričel tudi bolj poglobljeno raziskovati možnosti, ki jih ponujajo mobilni aparati. Predvsem prednosti in slabosti mobilnega spleta. Mobilni splet je predvsem z prihodom t.i. pametnih telefonov postal predmet večje pozornosti. Pri vsem tem pa je moje zanimanje vzbudila ena zadeva, ki je pri nas še precej nepoznana. To je QR koda.
Pomembnost in uporaba QR kode
Podjetja vedno znova in znova iščejo nove poti komunikacije z svojimi potrošniki. Zato lahko QR kodo najdemo na primer na plakatih, oglasih ter takšnih in drugačnih izdelkih. QR koda nam tako omogoča takojšen dostop do dodatnih informacijah o določenem artiklu, storitvi ali čem drugem. Spodnji oglas prikazuje primer QR kode natisnjene na plakat. Ta nudi dodatne informacije o popustu na določene artikle. Uporabnik poskenira kodo in ta prikaže dodatne informacije o akciji na njegovem mobilniku.
QR koda je priročna tudi v marketingu in Japonci to dobro izrabljajo. Lahko nas popelje na neko spletno stran iz katere si lahko prenesemo oglas, glasbo, video posnetke, igre in še in še. Japonski oglaševalci prihajajočih filmskih hitov na plakate natisnejo tudi QR kodo. Poskenirajte jo in že si lahko ogledate trailer na svojem telefonu.
Raba QR kode je praktično neomejena. Najdemo jo lahko na prehrambenih izdelkih, kjer nudijo dodatne informacije o hranilnosti izdelka, prodajalci jih natisnejo na račune, zdravniki, frizerji in lepotni saloni omogočajo naročanje preko mobilnega telefona. Podjetja jih tiskajo na vizitke in tako strankam omogočijo shranitev kontaktnih podatkov v enem samem trenutku, brez tipkanja.
Mobilni telefoni šele postajajo nepogrešljivo orodje v našem vsakdanjem življenju, zatorej je verjetno le vprašanje časa, kdaj bodo tudi na temu koncu sveta podjetja pričela uporabljati tovrsten način komunikacije z svojimi potrošniki.
Uporaba QR kode
Qr koda nezadržno prihaja v časopise, magazine in oglaševanje na prostem. Oglejte si par praktičnih primerov uporabe QR kode in jo pričnite uporabljati tudi sami.
Qr koda nezadržno prihaja v časopise, magazine in oglaševanje (zasledil sem informacijo, da je dnevni časnik Večer pred časom že poizkušal z objavo QR kode v enem izmed svojih člankov).
Kaj je pravzaprav največja prednost te tehnologije? Mobilnost in enostavnost uporabe. Do informacije lahko dostopamo z pritiskom na en gumb na katerem koli mestu ali kraju in za to ne potrebujemo namiznega ali prenosnega računalnika. Praktično vsak mobilni telefon z kamero lahko razbere vsebino te kode, ki lahko vsebuje URL, SMS, telefonsko številko ali pa le navaden tekst. Zakaj te tehnologije ne uporabljamo pri nas?
Glede na razširjenost mobilnih telefonov v Sloveniji in na splošno po svetu me pravzaprav preseneča, da se te QR kode ne uporablja in da je pri nas praktično nihče ne poznana. Na Japonskem denimo, odstotek uporabnikov te kode presega 80% in le 2-3% ljudi za to kodo še ni slišalo. No, vsekakor so Japonci bolj dojemljivi za nove tehnologije.En izmed razlogov nerabe QR kode je zagotovo tudi v tem, da ima le malo telefonov vgrajen bralnk QR kode. Marsikateri lastnik, ki ima QR bralnik vgrajen ne ve, čemu ta služi.
Čemu bi torej v oglaševanju za promocijo uporabljali tehnologijo, ki jo le malokdo pozna ali uporablja? Tovrstne stvari se razvijajo skozi raznovrstne art in gverilske projekte. Na ta način pa sčasoma postanejo zanimive širši možici ljudi, ter posledično tudi marketingu. Pa vendar le se stvari spreminjajo.
Vir:Kodamotiv
Bliskovit razvoj mobilne tehnologije nam danes ne omogoča le klicanja in pošiljanja SMS sporočil, temveč mnogo več kot to. Telefoni so postali multimedijske naprave, ki omogočajo poslušanje glasbe, fotografiranje, brskanje po spletu, prebiranje emailov in še in še.
Z nakupom Blackberry-a sem pričel tudi bolj poglobljeno raziskovati možnosti, ki jih ponujajo mobilni aparati. Predvsem prednosti in slabosti mobilnega spleta. Mobilni splet je predvsem z prihodom t.i. pametnih telefonov postal predmet večje pozornosti. Pri vsem tem pa je moje zanimanje vzbudila ena zadeva, ki je pri nas še precej nepoznana. To je QR koda.
Pomembnost in uporaba QR kode
Podjetja vedno znova in znova iščejo nove poti komunikacije z svojimi potrošniki. Zato lahko QR kodo najdemo na primer na plakatih, oglasih ter takšnih in drugačnih izdelkih. QR koda nam tako omogoča takojšen dostop do dodatnih informacijah o določenem artiklu, storitvi ali čem drugem. Spodnji oglas prikazuje primer QR kode natisnjene na plakat. Ta nudi dodatne informacije o popustu na določene artikle. Uporabnik poskenira kodo in ta prikaže dodatne informacije o akciji na njegovem mobilniku.
QR koda je priročna tudi v marketingu in Japonci to dobro izrabljajo. Lahko nas popelje na neko spletno stran iz katere si lahko prenesemo oglas, glasbo, video posnetke, igre in še in še. Japonski oglaševalci prihajajočih filmskih hitov na plakate natisnejo tudi QR kodo. Poskenirajte jo in že si lahko ogledate trailer na svojem telefonu.
Raba QR kode je praktično neomejena. Najdemo jo lahko na prehrambenih izdelkih, kjer nudijo dodatne informacije o hranilnosti izdelka, prodajalci jih natisnejo na račune, zdravniki, frizerji in lepotni saloni omogočajo naročanje preko mobilnega telefona. Podjetja jih tiskajo na vizitke in tako strankam omogočijo shranitev kontaktnih podatkov v enem samem trenutku, brez tipkanja.
Mobilni telefoni šele postajajo nepogrešljivo orodje v našem vsakdanjem življenju, zatorej je verjetno le vprašanje časa, kdaj bodo tudi na temu koncu sveta podjetja pričela uporabljati tovrsten način komunikacije z svojimi potrošniki.
Uporaba QR kode
Qr koda nezadržno prihaja v časopise, magazine in oglaševanje na prostem. Oglejte si par praktičnih primerov uporabe QR kode in jo pričnite uporabljati tudi sami.
Qr koda nezadržno prihaja v časopise, magazine in oglaševanje (zasledil sem informacijo, da je dnevni časnik Večer pred časom že poizkušal z objavo QR kode v enem izmed svojih člankov).
Kaj je pravzaprav največja prednost te tehnologije? Mobilnost in enostavnost uporabe. Do informacije lahko dostopamo z pritiskom na en gumb na katerem koli mestu ali kraju in za to ne potrebujemo namiznega ali prenosnega računalnika. Praktično vsak mobilni telefon z kamero lahko razbere vsebino te kode, ki lahko vsebuje URL, SMS, telefonsko številko ali pa le navaden tekst. Zakaj te tehnologije ne uporabljamo pri nas?
Glede na razširjenost mobilnih telefonov v Sloveniji in na splošno po svetu me pravzaprav preseneča, da se te QR kode ne uporablja in da je pri nas praktično nihče ne poznana. Na Japonskem denimo, odstotek uporabnikov te kode presega 80% in le 2-3% ljudi za to kodo še ni slišalo. No, vsekakor so Japonci bolj dojemljivi za nove tehnologije.En izmed razlogov nerabe QR kode je zagotovo tudi v tem, da ima le malo telefonov vgrajen bralnk QR kode. Marsikateri lastnik, ki ima QR bralnik vgrajen ne ve, čemu ta služi.
Čemu bi torej v oglaševanju za promocijo uporabljali tehnologijo, ki jo le malokdo pozna ali uporablja? Tovrstne stvari se razvijajo skozi raznovrstne art in gverilske projekte. Na ta način pa sčasoma postanejo zanimive širši možici ljudi, ter posledično tudi marketingu. Pa vendar le se stvari spreminjajo.
Vir:Kodamotiv
Mlorbek- Geek
- Število prispevkov : 22
Reputation : 5
Join date : 26/10/2010
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Tor Avg 02, 2011 12:38 pm by Gost
» free batman hentai free bbw hentai
Pon Avg 01, 2011 5:38 pm by Gost
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Čet Jul 28, 2011 11:29 pm by Gost
» Google predstavil plačilni sistem za spletne vsebine
Čet Feb 17, 2011 11:58 pm by Admin
» Predstava
Sre Feb 16, 2011 1:16 am by Admin
» Prihodnost transporta
Sre Feb 16, 2011 12:03 am by Daka
» Lenovo s hibridom tabličnega in prenosnega računalnika
Sob Jan 08, 2011 3:15 pm by Admin
» Samsung Galaxy S2
Sre Dec 29, 2010 6:33 pm by diia
» Prva geek trgovina v sloveniji
Ned Dec 19, 2010 3:51 pm by Admin